2015. feb 02.

2015-ös évnyitó bejegyzés

írta: Sz. Zsolt
2015-ös évnyitó bejegyzés

2015 február.... 
Jócskán elmaradtam a blog írással tavaly ősz óta, de hát tulajdonképpen nem is voltunk semerre azóta.... 

Így most egy a tavaly őszi túrákhoz kapcsolódó bejegyzéssel kezdem az évet.
2014.11.04-én voltunk fent a Börzsönyben, a Csóványoson -megnézni az új kilátót- és útközben sikerült néhány érdekes, ködös őszi fotót készíteni a Börzsönyi erdőkről. Az egyiket próbaképp megosztottam egy nagy nemzetközi fotós oldalon, ahol is igen jó eredménnyel szerepelt, bekerült a nap legjobb fotói közé, és azóta több mint 9000-en nézték meg ott. A linkre kattintva megnézhető itt:  500px

A nem várt sikeren felbuzdulva feltöltöttem a hazai "Varázslatos Magyarország" szokásos havi kompaktgépes  fotópályázatára, ahol első helyezést értem el vele.... A linkre kattintva megnézheted: Varázslatos Magyarország novemberi pályázat

Az elveszett út....
Érdekes egyébként, hogy minden más oldalon egy árnyalattal sötétebben -helyesen- jelenik meg ez a kép, itt blogban viszont világosabb, mint az eredeti.... Mi okozza ezt, van erre valakinek valami tippje...?
Szólj hozzá